Thomas uit Voorhout importeerde een Kia Niro via MrWheelson

Ontzorgen is anders, maar MrWheelson maakt het wel waar
kia-e-niro-kamans

Het kopen van een auto, zeker online, is een kwestie van vertrouwen. De website van MrWheelson ziet er vertrouwd uit, dus besluit ik een aanvraag te doen voor een Kia Niro PHEV uit 2021. Net de kop eraf, uit Duitsland van een Kia dealer. Ik krijg snel reactie. De servicekosten van mrWheelson zijn niet laag maar daar staat een mooie inruilprijs voor mijn oude auto tegenover. De optelsom is interessant, ik besluit om de volgende stap te zetten. Als ik bel wordt de telefoon niet opgenomen of alleen maar “met Ruud”. Hmm, klopt dat wel? Per mail krijg ik een contract, maar er staat niets in over de inruil van mijn oude auto. Dat is m.i onderdeel van de deal? Nog maar eens gebeld, krijg een nieuw contract met inruilvoorstel dat ik onderteken. Dan krijg ik het verzoek om het totale bedrag van de nieuwe auto, incl kosten van mrWheelson vooraf te betalen. Huh? Hoezo? En de inruilwaarde van mijn auto dan? Twijfel slaat toe. Moet ik hier wel mee doorgaan? Gaat om veel geld. Kan ik deze mensen wel vertrouwen? Na een e-mail met mijn zorgen krijg ik Han aan de telefoon. Excuses, zo had het niet gemogen. Hij zorgt er voor dat er iemand komt kijken naar mijn auto. Deze bevestigt de inruilwaarde. Verzoek is om wel de vooraf de servicekosten te betalen, rest bij oplevering van de auto. Ik heb nog wel twijfels, maar het bezoekje van Berend Jan voelde goed. Dus maak ik het geld over. En dan wordt het stil. De twijfel komt weer boven. Ik zie dat de auto van de website van de Duitse dealer is gehaald. Dat is een goed teken. Na een paar weken maar eens gebeld. Ik krijg Bas aan de lijn: auto is op transport, nog even geduld. Daarna gaat het snel. Ineens kan de auto geleverd worden. Mijn oude wordt opgehaald. Betaling gedaan. Iedereen blij. Maar een ontspannen ervaring? Nee. MrWheelson moet nog flink werken aan haar communicatie. Maar ze doen wat ze beloven. En zijn betrouwbaar. Aanbevelen? Ja, maar de service moet beter kunnen. ______________________________________________________________________________ Beste Thomas, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je ervaringen met MrWheelson uitgebreid te beschrijven. Voor ons was het laatste kwartaal van 2022 een periode om nooit te vergeten. Het aantal aanvragen ontplofte en we hadden echt moeite om alle aanvragen op een niveau te verwerken dat we graag willen bieden. We hebben er veel van geleerd in hebben in de tussentijd alweer flink geïnvesteerd in uitbreiding van ons team en verder ontwikkelen van onze website. Mede door jouw uitgebreide feedback kunnen we ons verder ontwikkelen zodat wij al onze kopers de voordelen van een auto uit het buitenland kunnen bieden, maar dan zonder het gedoe. Veel fijne kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, Team MrWheelson

Deel deze beoordeling